The winner

Nu är min ring beställd.
Kul att det ver fler som gillade min absoluta favorit... nr 6!






Inatt har det sovits dåligt här hemma för min del. Hampus har sovit inne hos oss för han har varit jätte orolig och jag har aldrig vart med om maken på nån som rör sig så mkt när han sover. Sen har Filippa gnällt lite och Isabelle har väl fått lite hosta lill sessan. Klockan sex vaknade Hampus så då var det bara att gå upp. Martin vaknade vid halv nio med halsont. Phu det här går bara runt runt.

Har haft kli som tusan i hårbotten 2 dagar nu och så kom jag ner till dagis igår och såg att det stod: Det går löss här på dagis. Hem och kolla igenom ungarna men dom verka inte ha fått iaf. Martin fick kolla mig imorse men jag var tydligen bara väldigt torr i hårbotten! Tur bara man hör ordet löss så kryper det tametusen överallt.

Nu tänkte jag avslöja något roligt.
Min syster är gravid i vecka 10. Är sååå glad för deras skull! 

Efter att hon gjorde en så kallad skrapning (abort), som dom misslyckades och det fanns rester kvar och fick göra om det igen när hon var 16 så har det hänt något jätteskumt. 2 st missfall i vecka 6, och fostervattnen som har fortsatt produceras utan att någon har nån förklaraing till det. Tycker verkligen man ska tänka sig för innan man gör abort 3 ggr till innan man verkligen bestämmer sig. För har man otur kan det resultera i att man kanske inte kan få några barn sen.

Men ÄNTLiGEN verkar det gå bra för dom iaf denna gången. Dom var inne för 1½ vecka sen och fick se det lilla hjärtat slå. Så underbart! Idag ska hon på inskrivning, jag funderar på att följa med henne, för Mattias jobbar. Jag får se.

Ska vila lite nu medans barnen eh på dagis.

Postat av: Emelie

Jätte fin ring! Är så avis på dig =)



Grattis till din syster!



Hoppas att ni alla får vara friska och krya snart!



Kramar

 2009-10-15     23:42:01     http://emyc.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss