hejsan sväjsan

Fick upp i morse klockan 8 i panik eftersoom martin hade gått upp med barnen i morse och alla hade somnat på soffan. 8 skulle Martin vara på utvecklingssamtal för Hampus. Så det var bara slänga på barnen kläder snabbt så fick dom kila iväg. Jag satte fart direkt med att bädda plocka ut ren disk i diskmaskinen för att fylla den på nytt med disk som jag lagt i blöt efter gårdagens middag. Sen har jag fixat i barnens rum och så. För klockan 3 kommer det några och kikar på lägenheten.  

Idag känner jag mig faktiskt på bättringsvägen. Jag har dock sovit skitdåligt i natt. Legat vaken och kollat på tv mer än halva natten. Somnade som en stock när vi la oss, men tog en timme så vaknade jag och var klar vaken. Så man är rätt seg idag. Så det händer inte så mkt.

Måste börja hämta kartonger nu inför flytten, och även rensa ur våra förråd som man säkert kan slänga hälften utav. Denna gången tänker jag inte släpa med mig massa skit som man ändå inte kommer att andvända.

Nu måste jag ta hand om barnen!

Hey Hopp.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss