Dax för fredags myyyys

Imorse ringde klockan vid 7. Martin åt frukost och begav sen sen till min mormor för att vara där och jobba över dagen och jag tog tag i morgon bestyren med barnen för att vid klockan 9.00 innfinna oss på BVC. Gick super bra där. Barnen var jätteduktiga alla 3 och Isabelle vägde nu 7010 gram och var 63 cm lång. Sen gick jag in på Kappahl en sväng och kikade och hittade en super fin jacka som jag la undan, ville visa Martin vad han tyckte när han kom hem från mormor.

Sen blev det HM för att införskaffa både Isabelle och Filippa 2 par byxor var. Och strumpor och 2 bodys till Bella. Sen tiog vi bussen upp till syrran som bjöd barnen på pannkakor. Dom smällde i sig 4 st var sen var dom mer än nöjda. Linda hade äntligen fått flytta in i sin nya lägenhet som ligger mitt emot där syrran bor så jag var förbi och kikade hur hon hade det. Hon kommer få det jätte bra där med sin lilla bebis som ligger i hennes baota mage.

Vid 17 tiden åkte jag och barnen ner på stan och mötte Martin och gick och köpte jackan som fick godkänt av honom, sen blev det systemet för en flaska rött till maten och sen hem. Sitter just nu och väntar på att omröstningen av IDOL ska vara avslutat. Idag hoppas jag Rabi och Erika... att nån av dom ska få packa väskan och åka hem. Min favorit är Reza hon har sån sjukt grym röst. Sen gillar jag Erik oxå. Lillkillen med den STORA rösten. 

Hoppas ni har en mys pysig kväll  hos er!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss