Vi 2

Idag har jag fixat och donat här hemma dammsugat och dammat fast jag BORDE vila. Är iaf klar nu och tänkte slänga mig på soffan och se en film. Har lillebror Danne här nu medans Martin och pappsen är iväg och fixat vårt vrål åk *hihi* När dom kommer tillbaka blir det nån god middag. Kött, hasselbacks (hur det nu stavas) potatis, nån god sås och sallad och bröd. Dom skulle vara kvar här under kvällen och kika lite på hästarna och umgås.! Mys pys :)




Jag och Martin har haft det såå mysigt, lungt, och skönt nu dom här 2 dagarna. Känns verkligen som man kommer ihåg igen hur det var när vi bara var VI, mysat i soffan, med tända ljus och kikat på film, pratat, skrattat och bara varit. Har vart så otroligt skönt och underbart!! Det är så lätt att man glömmer bort varann och allt det där fina ibland mitt i allt. Jobb, barn, hushåll, och allt runt omkring.

Om 6 dagar ska jag och Martin ta oss in till Stockholm. Skämma bort oss med god mat. Och gå på bio. Vi firar då 4 år tillsammas. Om 2 dagar var det första gången vi såg varann. Och det var väl mer eller mindre kärlek på en gång, sen dess har vi i stort sett varit med varann dag som natt med små undantag. Sen har livet bara rullat på. Vi har fått våra två älsklingar, vilket var en stor omställning för oss. Jag är så otroligt glad och stolt att vi kämpat oss igenom allt svårt och alla motgångar.. För det har verkligen inte alltid varit lätt. Vi har gått igenom mkt under åren. Vi har förlovat oss, älskat, kramats, pussats, hatat, grälat, förlåtit och gråtit och stärkt våra band!

Jag ÄLSKAR dig hjärtat!!





Vi behövde verkligen lite egen tid nu. Längtar klart efter barnensååå himla mkt! Pratar med dom minst ett par ggr om dagen. Dom har det jätte bra.
Skönt att veta att dom är i trygga händer. <3
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss