Små har blivit större!

Vart en jobbig natt i natt. Båda barnen fick feber igår. Framåt kvällen hade Filippa nästan 40 grader, tog tempen även under natten som låg på 39.8. Så jag har vart uppe var 3 ½ timme och gett henne feber nedsättande (panodil). Jag undrar vad det är vi åkt på. Jag känner mig inte heller pigg har haft ont i kroppen, huvud, hals, snorig och kännt mig febrig nästan en vecka nu känns som det går upp och ner hela tiden. Hoppas vi snart eh bättre! Skulle jobba tisdag och torsdag nu, det går ju inte.

Filippa ligger och ser på playhouse disney nu. Martin jobbar 06-13. Hampe sover och jag tog och pausa här lite. Ska snart oxå lägga mig och vila lite. Satt och kikade lite i min bilddagbok. Har vart dålig på att lägga upp bilder där sista tiden men det ska bli bättre! Tänk vad mina sötnosar har blivit STORA! Filippa blir snart 3 och Hampe är snart redan 1 ½ år. Tiden går sååå otroligt fort!!




FiLiPPA

* Nyfödd *



* 6 månader *



* 8 månader*



* 1 års dagen *



* 1 ½ år *



* 2 år*





HAMPUS

* Nyfödd *





* 2 månader *




* 3 månader*



* 10 månader *




* 1 år *

Postat av: Em

Hej!

Vilka sötnosar hehe

 2009-01-12     15:34:32
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss