Gott nytt år!

Sitter på jobbet. *trött* har jobbat sen 21 igår kväll. Slumrade till lite smått här på soffan runt halv 6. Vakna till med ett ryck. En tjej skriker högt 2 ggr! Sen här jag släääp mig. Jag reser mig upp och kikar ut. Ser en man som på något sätt försöker ge sig på tjejen. Allt gick så snabbt... Hon gråter och skriker igen.... -Släpp mig!  En utomståående kvinna som nog oxå hört sett vad som hände kommer springandes och säger/ropar/f¨frågar något. Mannen avek rätt snabbt. Och bara gick. Den utsatta tjejen i fråga är väl i chock tillstånd och vänder på klacken och går fort fort från den hjälpande kvinnan. Kvinnan springer ikapp hennne, efter en stund fick hon tjejen att stanna.dom stannar här borta uppe vid vägen. Verkar som dom ringt någon. Polis eller föräldrar? Dom börjar gå sakta mot ett håll så sen såg jag dom inte mer. Fy fan säger jag bara. Om ni var här skulle ni förstått, det var skit läskigt! Stackars tjej, vilket gott nytt år... Slutar om 2 timmar vid 8. Skulle ta bussen hem men ringde Martin så dom hämtar mig. Jag vill och vågar gå inte själv från bussen sen som tar en kvart plus genom ett skogsparti. Inte efter detta. Inte just idag iaf. Hatar Södertälje. Som folk säger. Det händer saker överallt, men här händer det fan mer än "överallt"

Klar vaken efter detta nu. Nu längtar jag bara hem... Hem till min säng och min familj!

Skriver mer sen!

GOTT NYTT 2009!!

Kram
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss