Full rulle.

Igår var det full rulle hela dagen. Hade tid hos min barnmorska. kl 13. Tog rutin blod proverna man gör runt v. 12 -13. SEn blodtryck: 120/70 Hb värdet hade sjunkt och låg nu på: 138. Så det var toppen. Sen tog jag bussen. Martin och barnen klev på här vid vår busshållsplats, och vi åkte ner på stan. Käkade lite. Sen på apoteket och köpte lite vitaminer och så kikade runt på stan men hittade inget kul. Var hemma kl. 17. Mer död än levande. Jag är så sjukt trött just nu men jag lyckades hålla mig vaken till de 2 program som jag hade planerat att se på tv 4 fakta. Förslossningskliniken klockan 20 och riksförlossningar klockan 21. Såg på det sen la jag mig och somnade som en stock.

Jag mår inte så bra just nu det eh mkt här hemma... Kan vara därför jag är så sjukligt trött. Barnen har gnällt om varannat i natt. Sen var det min morgon att gå upp. *gäsp*  Ska slita med mig familjen bort till Ica Maxi sen för att handla lite. Sen klockan 15.45 ska jag till sjukgymnasten. Imorgon är min sista lediga dag, sen jobbar jag i helgen. Då blir det nog till att storstäda här hemma. Det ser ut som bara den här.

Nej nu blir det frukost. Hey Hopp! 
Postat av: Mervi

Vi har inte fått någon tid bokad för möte ännu.. Jag ska ringa idag.. Jag ringde igår men dom hade inte tid förrän den 23 januari! Men jag ska nog boka den tiden idag ändå.. Det finns ett hus strax innan Mölnbo.. Ganska fint invändigt och på två plan för 1.475000.. Det är visning på den den 24 januari och då har vi ju hunnit få vårat lånelöfte.. :)

 2009-01-08     09:36:23
Postat av: Olivia

Är de bara du som står för allt i hemmet....städa/tvätta/laga mat???se till att mannen också gör nåt...du sliter ut dig för guds skull!hur ska du orka?

 2009-01-08     16:22:15
Postat av: Mervi

Jag tycker oxå att du gör alldeles för mycket av markservicen..! Att karln skyller på att han jobbar eller är trött är en lam ursäkt. Han har flyttat hemifrån mamsen och med det följer ett eget ansvar.. ;)



Hinner du träffas i helgen?



Pöss!

 2009-01-09     19:03:48
Postat av: Carro

Han har vart ledig nu en månad så han har inget jobb att skylla på, han är som han är helt enkelt. Ibland undrar man vad man gett sig in på egentligen. Vissa dagar känner man bara för att skaffa något eget så kan han vara och göra och ha det precis som han vill.

 2009-01-10     08:09:16     http://saganomcaroline.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss