Vips

Dagen har gått vips idag faktiskt!
Fick sova i morse. Hampe krånglade och gnydde halva natten av någon andledning. Tog tillslut in honom till oss, till våran 160 cm säng. Som eh alldeles på tok föör trång, eftersom Martin har alltid hela sin halva och jag får dela min halva med lilleman. Så vi låg så några timmar. Sen gav jag honom välling så la jag in honom till sig igen. Då var klockan 5. Klockan 7 ville Filippa upp och Martin gick upp med barnen. Så gulligt. Jag sov till halv 9. Sen gick jag upp och vi bytte av så Martin fick gå in och lägga sig till iaf till 09.40. Sen väckte jag honom och vi drog iväg ut för att handla. Sen var det redan dags för Martin att kila iväg och jobba.

Det blev snöö storm här ute, och jag var glad att vi hade hunnit handla innan det satte fart! Riktigt så himlen öppnade sig med jätte stora flingor som vräkte ner!



Angelica kom förbi här vid halv 3 tiden mitt i snö kaoset. och lämnade nässpray, som hon var så gullig och köpte till mig, eftersom hon var nere på stan så slapp jag åka ner. Vi bestämde att vi skulle käka tillsammans. Så hon gick och hämtade sina barn på dagis. Sen gick vi och handlade tillsammans på Ica som ligger här borta. Det blidde tacos, så gott var länge sen jag åt det nu! Sen klippte jag hennes son så gott det gick. Är inte kul när man eh runt 3 och man ska sitta still och bli klippt. Filippa får man aldrig klippa längre, hon hatar det. *hehe* Men slut resultatet blev helt oki! Hoppas dom med blev nöjda.

Sen vart klockan 7 och det var dags att lägga 2 trötta barn efter dagen och plocka lite leksaker och byta om till lite mys pys kläder. Sen kika runt på mina dagliga bloggar jag brukar läsa. Ska snart ta en dusch och hämta täcket och krypa ner i soffan!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss