Torsdag i stora drag.

Jag har jobbat idag 8.30-12. Efter jobbet tog jag bussen ner på stan och passade på att köpa ett par byxor som jag hittade på HM. Blir bara "mjukis stuket" nu när magen växer så det knakar. Jag får panik när det sitter åt. Sen var det dax att ta bussen upp till dagis för att hämta barnen. Hade gått jätte bra idag och Filippa hade vart glad hela dagen. Hampe vaknade precis från vilan när jag kom. Sen gick vi hem lekte lite här hemma en stund. Sen lagade jag mat. Idag blev det Sprödbakad torsk, potatis och dill/citronsås och rivna morötter. Sen tog jag disken så det var klart. Är så skönt att få bort det på en gång så slipper man samla på sig. Ska ta och duscha barnen sen inna det eh läggdax för dom. Jag tänkte ta och göra slingor sen... om jag orkar *hehe* Är mega seeeg idag!! Färgade ju brunt igen igår. Så skönt med lite färg i skallen. Håret var så trist ,utväxt, och urtvättat. Men nuså eh man på rätt köl igen.

Martin jobbar 13-21 så vi gick om varann hemma. Det eh så dom veckorna han jobbar eftermiddag. På gott och ont så eh det skönt, han får tid för sig själv innan han går, och jag får lite ensam tid på kvällen när barnen lagt sig.

*weii* 14 dagar kvar till ultraljud med bebis i magen.
Jag hoppas hoppas att allt eh bra, och att man kan
se vad det eh för något kön på "pyret".






Ne nu ska jag vara social med barnen nån timme
 innan det eh gads för natti natti time!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss