Springer förbi och uppdaterar lite.

Är på jobbet nu,  blir att jobba till 15. Sen hem. Äta. Sen drar jag och fröken Mervi iväg till kungens kurva. Utan barn och utan karlarna. *weii* Mio och Ikea here we come! Äntligen ska jag få komma ivägfrån Södertälje en stund om så bara för några TIMMAR. Girl`s Just Wanna have FUN! :P



Skriver mer ikväll!
Postat av: Mervi

Honey!

Nu sitter jag och äter en Risifrutti! Och jag är sååå yr.. :D Sedan ska jag bälja i mig vatten också.. Tack för idag, det var kul och helt galet! :)

Jag hoppas att vi ses imorgon, Marcus lät hälsa att Martin får uppdraget att hjälpa Mackan bära ner gamla bordet till förrådet SAMT möblera om i förrådet så det får plats.. hehe!



Bumla ner dig i soffan och vila upp dig, jag vill inte att du ska få ont av denna kväll.

Pösspöss!

 2009-01-23     20:55:45     http://peggybundy.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss