Sjuk sjukare sjukast!

Idag mås det inge vidare här alls, jag har ont i halsen, feber, hosar och orkar knappt vara uppe. Filippa är äntligen feberfri. Men lilleman har feber och hosta han med. Snart kommer Martin hem. 2 timmar. Så skönt jag har verkligen inte mått såhär dåligt på länge. Så jag behöver all vila jag kan få men det blir inte så lätt med dom här 2 små busarna hemma.

Håller på att tina en kyckling som får göras i ugnen sen. Känner bara att jag vill ha någon sån "lätt" mat idag när jag eh sjuk. Nee nu säger kroppen ifrån jag orkar verkligen inte sitta upp länge. Hoppas jag snart eh bättre MÅSTE komma iväg och jobba har massa pass som jag missar nu som jag skulle få... *suck*

Tagit några bilder på små glinen här när vi har lyssnat på barnlåtar på youtube.
Blev mest på Filippa för henne lyckas man aldrig få en glad min på. *hehe*
Men nu sååå!!!









ENJOY!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss