Måndag

Igår blidde det en sväng förbi Mervi med familj för att kika hur dom hade fått det. Blev kanon fint! Kommer bli toppen snyggt när dom får det helt klart och finito!

Idag vaknade jag kvart över åtta.  Skönt... men mindre skönt när jag svalde och hade fått tok ont i halsen ...iGEN! Jag orkar verkligen inte bli sjuk igen. Känner mig vissen i kroppen, men jag tvingade mig iväg på mitt ärende till jobbet iaf och ner på stan och köpte näsdukar, strepcil (för halsen), nässpray, och v6 tuggummi. Sen mötte jag Angelica och följde med henne rill vårdcentralen, hon skulle dit och kolla upp sin dotters hosta som inte vill ge med sig.

Sen tog vi bussen hem och gick och handlade. Jag handlade lite inför eftermiddagens middag. Blir hemma gjord grönsaks soppa idag. Var jätte sugen på det nu. Blir "soppig" när jag eh sjuk. Sen kom vi hem. Jag och Hampe åt gårdagens köttfärsås. Och strax efter kom Martin hem från jobbet. Han tog det lungt en stund sen tog han med sig Hampe till Ica Maxi för att handla blöjor, välling och lite så. Sånt går inte att handla här på lilla iCa då bli man ju ruinerad! Och så jag kunde passa på att vila lite. Jätte gulligt av honom! <3 Mår verkligen inge bra. Jag hoppas inte det eh influensan på G igen bara. Dom säger ju att den kan man få om och om igen och i år skulle den vara särskilt stark och smittsam... hmm.

Filippa blir kvar hos syster till i morgon eller över morgon vi får se vilken dag dom dyker upp. Skönt nu när jag eh sjuk. Det går ju bra med ett barn, men 2 barn med full rulle på, blir det inte mkt vila med.

Nej som sagt passa på att vila nu medans dom eh iväg.
Hey hopp!
Postat av: Bea

Snygg design på bloggen :D

 2009-01-26     18:54:44     http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja hemskt va trött man är när man är så sjuk..krya på dig

 2009-01-26     21:18:04
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss