Hoppas på ett gott nytt 2009.

Har inte hänt så mkt dom senaste dagarna. Efter att jag jobbade nyårs natten och kom hem, så sov jag bara 1 ½ timme där på morgonen. Så jag har varit tröttare än tröttast. Inte riktigt tagit igen mig ännu. Nu sitter jag på jobbet igen. Började klockan 8 och ska jobba nu fram till klockan 15. Ska jobba imorgon och i över morgon oxå. Sen är jag ledig 4 dagar. Ska bli så skönt! På måndag blir vi ensamma igen hela familjen. Efter nästan 3 veckors "non stop" haft besök hemma hos oss.

Har vart mkt med folk och besök nu och det känns som jag och Martin har kommit ifrån varann lite. Inte haft många minuter som ägnats åt varann. Har bara vart data och allmänt flams och trams. Och jag känner mig rätt less, har inte pratat med varann allt för mkt. Vet inte vad som hänt. Jag hoppas det blir bättre nu när alla åkt hem till sitt, och vi kan ägna oss åt varann lite mera. Jag gick tillbaka in i det här igen i hopp om att det skulle bli bra. Så jag hoppas inte vi eh på väg mot samma håll som förut. Jag vill ha det bra att vi ska ha det bra och vara lyckliga tillsamman.

Nee nu måste jag jobba. Hej hopp
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss