Hej hej hallå

Var hos dietisten i förrgår. Pratade med BM om det när jag var där första gången för jag vill inte gå upp för mkt i vikt denna gången. Hon tyckte jag hade jätte bra koll på hur ofta, vad och hur mkt man skulle äta. Fick massa bra att ha papper. Behöver inte komma dit något mer vi gjorde upp en rätt bra plan för mig och ska försöka att inte överstiga att gå upp 8 kg. Ska verkligen försöka att vara duktig denna gången. Ska kontata henne igfen om jag känner att jag håller på att klanta till mig.

Har inte mått så bra dom sista dagarna. Haft så ont i halsen, febrig, förkyld som tusan och kännt mig allmänt trött och hängig. Tog iaf en sväng till Ica Maxi med Martin och barnen. Det var så otroligt vackert väder! Men jobbigt iaf när man inte mådde riktigt hundra. Handlade det vi kunde på vagnarna. Sen tog vi bussen hem.

Idag måste det städas här blev inte så igår. Vi ska ha visning på våran lägenhet klockan 16. Skönt då får man en andledning till att få iordning det här. Blir sakta och lungt. Jag eh hemma från jopbbet idag. Vill inte smitta ner hon jag jobbar hos. Martins mamma och dom ligger med sjuka i samma sak där nere så det eh väl något vi dragit på oss medans dom var här på besök.

Nere nu ere frukost dax!
Postat av: Mervi

Du har familjelivmail!

Pöss!

 2009-01-10     15:37:23
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss