Halvt barnledig en dag.

Var iväg på Ikea och så härom dagen med Mervi. Hittade massa fina saker till dom, sååå läckert köks möblemang, och lite annat!! Så nu har dom i stort sett fått ett helt nytt hem . Det målas och fixas där hemma. Så nyfiken att se hur det blir. Ska förmodligen dit lite senare jag, Hampe, och Martin.

Syrran kom igår på besök, hon lånade med Filippa hem idag för att återkomma i morgon... Filippa blev jätte glad att få åka med sin älsklings moster!

Idag har jag jobbat, även igår. Imorgon är jag ledig. Då ska jag ta med Hampe på lite ärenden på morgonen tänkte jag. Tänkte ha han hemma från dagis i morgon så vi kan umgås lite bara mamma son nu när Filippa är borta och Martin jobbar. Jag måste förbi mitt jobb och fylla i lite papper. Inkomst uppgifter till barnomsorgen och sådär. Som det är nu betalr vi högsta taxan. 2100:- Kommer gå ner många hundra bara dom där papprena kommer in, så jag tänkte fixa det på en gång i morgon så det eh klart. Har suttit och fyllt i allt nu, så det eh bara för min arbetgivare att i stort sett skriva under hur mkt lön jag får och en underskrift så är det klart.

Martin har somnat på soffan och Hampe sover middag. Och jag sitter här och tar det allmänt lungt. Har jobbat nu 5 dagar i streck så det ska bli så skönt med en dags ledig iaf. Tänkte jag skulle slå min andra syster en pling strax. Det var ett tag sen vi pratade nu. Hörde rykten om att hennes dotter äntligen börjar gå. Lika seg som Filippa 14 månader var dom båda när dom började gå. Sätter det bara fart så tar det snabbt så går dom hur fint som helst! 

Kanske ska passa på att göra dom där slingorna idag när det eh lite lugnare här..hmm. Ja vi får se.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss