Förhöjd sänka

Gick och la mig runt 22 igår. Vaknade inte igen förens vid 6 tiden på morgonen. Kände att min hals gjorde ont som bara den så jag tog alvedon och gick och la mig igen. Ställde klockan på 07.50 för att ringa och boka en tid på vårdcentralen. Fick en tid klockan 10.45. Angelica var så gullig och följde med mig bland alla hostande och snörvlande människor där.

Resultatet blev: Inga Streptococer, men däremot en ganska förhöjd sänka som låg på 40. En vanlig sänka ska ligga på mellan 10-12 någonting. Så doktorn beordrade mig att gå hem och krypa ner i soffan i mumsa alvedon några dagar. Han trodde jag skulle känna mig lite bättre framåt måndag-tisdag någonting. Så fort jag inte ätit alvedon så känner jag mig jätte vissen. Har bunkrat up med soppa, strepcil till halsen, och vicks här hemma. Fixat några bra filmer så jag ska lägga mig och kika.

Martin eh iväg med sin jobbar kompis och köper nytt avgas system till våran bil för 2000:- *suck* Men det eh ju så ibland går bilen sönder, och då måste det fixas. Kosta vad det kosta vill. Har besiktining nämligen den 14 februari.

Barnen har det bra blev ringd och informerad att dom var nere i Norrtälje hamn alihopa och matade ankorna. Så gulligt att dom tar hand om barnen när jag mår såhär. Behöver som sagt all vila jag kan få nu så jag kan bli frisk nån gång. Ringde jobbet och berätta att jag vart hos läkaren och hur läget var och dom sa att jag skulle ligga vila och ta hand om mig. Att det eh bättre att jag får bli frisk nu. Som dom eh med gulliga som förstår. Känns bara inte så kul när man först låg i influensan 2 v. Hann jobba 5 dagar sen blev jag sjuk igen. Blää. Blir ju inte skit kul lön nu när jag vart borta så mkt. Men men får koncentrera mig på att vila, sova och bli frisk nu så får vi ta resten som det kommer.

6 dagar kvar till ultraljudet nu! Längtar längtar! <3
Det eh en ViLD bebba jag har där inne vart full rulle i magen nu sista dagarna så mysigt! Så det verkar inte gå någon nöd på H*N trots allt ;)

Nu blir det film. Ha en bra dag!

KRAM
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss