.Barn ledigt i helgen.

Äntligen lite på bättrings vägen... tror jag. Känns som det går upp och ner hela tiden. Känner jag mig fortfarande såhär i morgon så ska jag gå till läkaren och ta ett stick i fingret och ett halsprov. Har haft ont i halsen nu 5 dagar.

Syster och dom har vart här ett par dagar och hjälpt mig med barnen när jag har vart krasslig. Så gulligt! <3 Dom åkte hem idag. Filippa åkte med för hon skulle äntligen få hälsa på hos sin eftertjatade mormor över helgen. Och Sara (syster) och Matte lånade med sig Hampus hem. Barnen kommer hem igen på måndag. Då kommer mamma och min andra syster Elin och lämnar dom. Så jag och Martin eh barnlediga heeela helgen lång. Jag ska verkligen passa på att bara vila och ta det lungt, hur ofta får man det lixom!? Ne skönt ska det bli, om man får säga så*hihi*

Har haft frisör salong här sista dagarna. Har klippt Martin, och Hampe, sen idag innan dom åkte, klippte jag Sara, Matte, och Flippan. Alla blev jätte fina. Hade lovat så länge och även om jag inte mådde 100, så ville jag ställa upp när dom eh så gulliga och ställer ipp på oss.

Ne nu ska jag krypa ner i soffan hos Martin. :)

Hej Hopp!
Postat av: Mervi

VILKEN LYX! Min egna mor vill inte ens ha barnbarnen i två timmar utan att gnälla! :(

Njut nu av barnledigheten och varandra! :)



Pöss och kram på er! Vi kanske kan ses i helgen om du mår bra?

 2009-01-29     18:22:06     http://peggybundy.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss