Aj Aj och åter aj!!


Gaaaaah! Jag avlider... eller något i den stilen. Blir ett snabbt inlägg nu för det gör för ont att sita vid datan. Igår när vi skulle till affären bar jag isabelle i bilstolen och Hampus i den andra armen. Satte mig i bilen och kände hur jäkla ont jag fått i ncken helt plötsligt. Inatt vaknade jag och kunde inte sova mer, inte vrida på huvudet, eller knappt röra mig pga av smärtan som strålade ända från bakhuvudet ändå långt ner i ryggen.

Hur jag än gör, står sitter eller ligger känns det som att nån står och skär med en kniv eller liknade iaf hur man kan tänka sig att det kääns om inte annat. Har tagit voltaren 50 mg och kompliterat med 2 st alvedon men det hjälpte inte ett skit. Och vill tillägga... Jag ammar inte nu när jag knaprar värktabletter för fulla muggar! Hon gluffsar ersättning istället. Har ändå inte mkt mjölk kvar i mina boobisar längre...

Klockan 8 kan jag lova att det var jag som satt i telefon för boknaning hos vårdcentrale. Han ordinera samma tabletter jag redan har och vila. Men jag förklara att jag har så ont så jag vet inte vad. Då skrev han ut Stecolid 2 mg som är muskelavslappnande. Suure och tack för den. Det hjälper inte ett skit. Jag har så himla ont. Är det såhär imorgon när jag ska till min vanliga husläkare och prata om min vikt, så ska jag ta upp att jag MÅSTE få något annat. Detta går bara inte. Ont har man haft i sina dagar men detta ta tamefan nog priset utöver att ha fött barn klart.

Jag är sjukskriven och Martin är nu pappaledig tills jag e bättre. Kan inte ens bära Isabelle till skötbordet som det eh nu gör ont att bara hålla henne.. så himla hemskt. Hoppas verkligen det blir bättre snart!

Postat av: Jossan

Ajajaj stackare!!! De är tunga de små liven att gå och konka på. Men jag har ju turen att ha en pappa som jag kan gå till för behandling när det gör ont... Ha varmt om nacken och krya på dig. Pissigt att det ska bli så där!!!



Kram

 2009-08-31     20:00:50     http://josefinloof.blogg.se/
Postat av: Therese

Du är utmanad!

 2009-08-31     22:09:03     http://thessia.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss