Så var det d här med rubrik..

Vi hade en toppen dag igår på Flippans stora dag. Tog en sväng till Ica som planerat för att köpa det sista inför fikat och Filippa fick välja ut en present som lovat. Blev en film med Teletubbies. Jag tycker mest det är för bebisar *hehe* Men hon gillar det! Sen var det bara hem och börja baka och fixa. Ställde mig och bakade ihop tårtbotten och vispade, skärde, och blanade ihop alla saker till tårtan.

Såhär blev slut resultatet tillslut:



Sen kom syster och hennes sambo + hans mamma förbi och fikade. Eftersom Hampe inte är helt frisk så har vi satt den 25 april som kalas datum. Filippa fick jättefina kläder och en super mysig Nalle phu filt av dom! Här är lite bilder från gårdagen, resten finns på bilddagboken.












Idag är Martin iväg & jobbar lite, han kommer hem igen i morgon. Var lagom segt att gå upp i morse vid halv 7 tiden. Har sovit skit dåligt i natt. Ikväll har jag planer på att lägga mig redan när barnen ska sova, så jag kan försöka sova igen lite. Hampe är inte riktigt pigg ännu, förkyld som tusan. Så det blir inne aktiviteter idag... film, rita, bygga lera osv.

Ne nu ska jag umgås lite med barnen.

Ha en bra dag! :P
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss