Man klär av sig för tidigt...

Det var så skönt i förrgårr, vi var ute hela dagen, lekte i skogen, plockade pinnar & blåsippor, åt glass, grillade och åt på ballkongen. En underbar dag, man njuter av varje sekund när solen kikar fram!








Fint väder idag igen.. Men jag eh supersnorig och lite hängig, lillebror har oxå lyckats bli krasslig, som eh här på besök. Så jag har ringt hans skola för att sjukanmäla honom. Min rygg idag vill jag inte prata om! Skulle gått till sjukgymnasten nu på förmiddagen men jag får ringa och boka en ny tid nu senare i veckan, när jag mår lite bättre..

Så idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, blir iaf ut en liten sväng i lekparken här vid huset så Hampe får gunga och leka av sig lite. Jag får trycka i mig ett par alvedon och se glad ut.. så eh det att vara mamma ;)

Hampe morgon myser! ;)



Ha en underbar dag!! Kraaam :P
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss