Sömn & Mat

Mår MKT bättre idag.. Har fått sova inatt! Kan ju varit att jag hade sovit typ 8 timmar på 4 dygn som kroppen sa ifrån igår, annars vet jag inte. Är klart fortfarande seg, men det eh ju sånt som kommer efter. Vet inte vad man ska göra idag, Martin jobbar till 16. Barnen hostar och nyser ännu så det kanske får bli en till vilo dag..? Himla vårförkylningar som inte vill ge med sig...

Martin var iväg igår och storhandlade på Ica Maxi. Blev bussen dit. Handlade för ca 2000:- och när han kom till kassorna så hade han glömt sitt kort hemma. Så han fick ta taxin som stod och väntade på honom utanför, hem och tillbaka till Maxi och sen hem igen *hehe* Hur som helst nu är det iaf fyllt i skåpen igen och denna gången bara massa BRA mat... inga äckliga halvfabrikat. Martin har bestämt sig nu han ska ner i vikt! Så idag blev det en jätte smarrig parmaskinka sallad till lunch, med keso till. Ska nog ta något liknande till lunch jag med men för min del blir det nog en kyckling sallad, får ju inte hålla på och banta nu när jag eh gravid. Men man kan ju iaf tänka på vad och hur man äter. För bara denna månaden som vart har jag gått upp 3,5 kg och allt som allt nu från inskrivningen 5 kg.

Ne på tal om mat nu är det dax för frukost här hemma.
Hampe säger "ataa", så det eh bara göra dom till lags ;)

Hej så länge.
Postat av: Alexandra!

Heej!



Tack så mkt!



Oj, har du bara gått upp 5 kg sen inskrivningen? Det är ju jäkligt bra jobbat!!! :)

 2009-04-21     09:39:04     http://molleralexandra.blogg.se/
Postat av: v

låter inte billigt att ta taxi fram å tbx. ja hoppas för eran del att ni bor nära maxi :) hehe..

 2009-04-21     11:41:04
Postat av: Carro

Kostade 200 för taxi resan. :)

 2009-04-23     08:43:53     http://saganomcaroline.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss