God morgon. God morgon!

Igår var verkligen en segdag, blir så sjukligt trött när jag ätit såna allergi tabletter. Flera dagar efter! Så igår låg jag mest på soffan och slappade, gjorde mest det allra nödvändigaste, hängde lite tvätt, lagade mat, och sådär. Sen tog jag & lillebror och Hampus en prommis till Ica för att handla lite. Mitt i allt igår dog bildrören på våran TV. Så vi fick köpa ny! Hittade en 32 tums widescreen som vi får ha nu tills vidare. Men den funkar kanonbra. Martins chef hjälpte oss att hämta den. Så snällt! Filippa hade blivit galen om hon inte hade fått se på Bamse på mornarna, när hon väl kommer hem.

Imorse fick jag sova till tjugo i nio för lilleman. Såå skönt! Hur ofta får man sovmorgon med barn i huset lixom. Tacksam för varje stund eh man! Det är superfint väder här än så länge, men jag kikade på Tv4:s väder att det kommer mulna på sen resten av veckan verkar det som det ska bli riktigt skitväder, med regn och moln. Så tänker passa på idag att gå ut i det fina vädret som är här än sålänge!

Förresten skit skoj! Fick ju skattebeskedet. Jag ska betala 200:- men Martin han ska betala 13000 i skatt i November. Så nu måste vi lägga undan 1600:- till det i månaden. Så har vi lånet att betala på. Var kanske inte den roligaste grejen att få i nacken just nu. Det kommer klart gå men man tycker det kunde räckt med bara lånet som extrautgift per månad.

Så nu blir det frukost ,dusch, och sen ut!

Ha en bra dag! :P
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss