Rullgardin, sol, vår glass & grill!


Rullgardin!! Dom är ju bara för toppen. Igår lyckades jag få Martin att sätta upp dom i båda sovrummen äntligen. Och då har vi både persienn och rullgardin. Så imorse sov barnen faktiskt till tio i åtta nånting. Istället för att vakna vid 5 -6 av att det eh ljust! Sköönt! Jag går gladerligen upp 8. Nemas problemas!



Igår var vi ute hela dagen i det underbara vädret! Åkte ner till Barnmorskan strax efter 1 för att kolla mitt urin och blodtryck. Har haft en sån huvudvärk nu några dagar. Allt var fint ingen äggvita i urin och blodtrycket var med jätte bra. Hon trodde det kunde bero på mkt måste försöka hålla i mig vatten och så. Och inte så mkt sömn om nätterna bidrar nog en del oxå.

Sen efter tog vi en glass på stan. Året första glass och det var såååå härligt.!









Har lagt upp fler bilder på bilddagboken.
Några fler som har bilddagboken som jag inte vet om?


Jossan (joffiz) Jag vill ha din msn om du har någon!? ;)
Skriv en kommentar, lägger inte upp det här sen, promise! :)



Sen handlade vi lite mat inför kvällen, när min lillebror skulle komma. Det blev Tacos, så gott! Det var ett tag sen nu. SEn kikade jag på ett avsnitt av Prison Break som jag inte sett ännu, tills jag somnade som en stock! Martin och lillebror tog en kväll framför datan. Blev World of Warcraft, killar i allmänhets favospel. ;) *hehe*

Idag som alla andra kommande dagar när solen är framme ska vi UT. Jag bara ÄLSKAR att våren äntligen har kommit! Igår gick jag i bara kofta över tröjan ute. Och barnen hade sina vår jackor. Nu vid lön ska det in handlas vårskor till båda två. Sen ska jag förmodligen träffa en barndoms kompis Jenny den 25 april. Tänkte gå med våra familjer på Skansen! Ska bli så kul, så länge sen vi sågs!! Och båda har skaffat familjer osv. Så det ska bli toppen skoj!

Idag funderar jag på en grillpremiär. Sommar och grilla är ju ett måste!
TRor vi ska grilla baconlindade kyckling filèer och göra nåt smarrig sallad till och hemmagjorda potatis klyftor :) *yammi*


Postat av: Mia

Åhhh vilka härliga "vår kort" !!

 2009-04-04     19:03:49     http://focim.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss