Söndag

Gårddagen var supermysig med massa god mat och trevligt sällskap. Dom begav sig härifrån strax efter 19. Då hade det vart fullt ös på barnen, så både barn och föräldrar var lagom trötta. Vi plockade upp leksaker, gjorde kvälls bestyren med barnen sen skruvade jag upp spjälisen dom hade med sig och satte den på plats. Sen hoppade vi oxå i säng och såg en film. Jätte bra verkade den men jag somnade som vanligt efter ca en halvtimme. *hehe* Så som sagt så bra var den.!

Nu mot slutet av graviditeten har jag sovit i nån slags dvala. Drömmer mkt knasiga drömmar och sen dragen i benen när man sover är ju bara för härliga.. eller inte! Jag har fått det med varje barn mot slutet, undra vad det beror på.

Idag är det barnbasar klockan halv 12. Så jag tänkte försöka ta mig dit och kika om jag kunde hitta något fint till lilltjejen i magen, och nåt litet till dom andra 2. Blir ALLTiD att man köper på sig för mkt, när man eh där.



Om jag bara kan och orkar ta mig dit. Sista dagarna nu har jag haft så ont i mitt bäcken och inte minst ryggen som känns som att den ska gå av när som helst! Ska till läkaren hos BM imorgon och hoppas klart på en fortsatt sjukskrivning. Men eftersom det bara blir värre och värre hela tiden så borde det inte bli några problem.

Sen idag måste jag handla lite inför morgondagen. Vi ska ha lite kalas/kvällsfika för Filippa som blev 3 år den 16 april. Men eftersom Hampus var sjuk så kunde vi inte ha kalas just den dagen. Så min mamma, syskon, mormor & pappa med sambo kommer förbi en sväng på eftermiddagen.. Blir lite dropin fika sådär. Folk för komma när dom kan efter jobb osv..

Nu vaknar småttingarna här. Så nu blir ingen mer data. Vi har bestämt det att på dagen när barnen är vakna så ska datan vara avstängd. På morgonen eller kvällen när dom sover kan man sitta om man vill. Allt för att vi ska hinna med hemmet och barnens behov och allt runt omkring till 100 %. Annars blir det gärna att man som en magnet ibland sitter vid datorn, fast man inte ska/borde.. både jag & Martin.

Postat av: Jossan

Hej, hej!



Vad fint du har fått det här på bloggen :-) Nu har du kommit en bra bit in i graviditeten, hur går det för dig med allt?



Usch för dom där kramperna i benen.. Hade jag också och fasiken vad ont det gör, blää..



Ha det gott//Jossan

 2009-04-27     15:13:52     http://www.jozzan.bloggspace.se
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss