Underbart väder och grill på g igen!

Idag hare vart en ute dag! Åt bara frukost i morse sen gick vi ut allihopa upp till Torekällberget och kikade på djuren några timmar. Vilket kanonväder det har varit idag. Helt fantastiskt! Nu vid 17 tiden kom våra middags gäster på besök. Martins jobbar kompis med familj. Så nu ere dax igen, dom står ute och grillar hela gänget. Bara jag och barnen här inne. Har fixat med potatis gratäng sallad och slutligen äppelpaj + vaniljsås till efterrätt. Har varit en toppen dag helt enkelt än sålänge. Dom andra dricker vin/öl och jag får klart nöja mig med juice eftersom man eh gravid och dan*hihi* Lite midre kul när det börjar bli sommar att ha en bulle i ugnen faktiskt. Saknar en kall öl eller ett glas rött till maten, speciellt en dag som denna. Men jag har hur många somrar till framöver som helst på mig ;)

Nej nu e allt färdigt här så nu tänkte jag ta med barnen och springa ut till dom andra. Tagit massa fina bilder idag som jag lägger upp på bilddagboken sen.

Ha en underbar kväll!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss