Tjoba Looba

Nyvaken och har haft riktigt verkliga mardrömmar inatt. Så illa så att när man vaknar vet man inte om det verkligen har hänt eller ej.. För övrigt har jag & även barnen sovit bra inatt! Fint väder idag igen. Man kan inte annat än njuta! Tänkte baka något gott nu på morgonen. Och sen ta med familjen på picknik i det någorlunda gröna! ;) Får se vart det bär av!

Idag är det exakt 3 månader tills lillskruttan i magen är beräknad! 11 JULi. <3 Och min kära lillasyster hon har bara 48 dagar kvar nu, tills deras lilleman kommer! Lagom avis man kommer vara. Fast det var ju samma sak sist, då var det ju min tur att få 6 veckor före henne. Men jag känner det kommer det vara såhär fint väder, så kommer tiden gå snabbt! Kul för barnen sen att ha kusiner så tätt, när dom blir lite större. :)

Undra vad man ska göra denna sommaren. Hon kommer jhu komma precis i början av semestern. Har sagt till Martin att jag åker inte iväg ner till Skåneland innan vi fått nu. Alltid när man är där ska man flänga och fara runt till alla där nere som klart vill träffa en. Och jag orkar inte det just nu.
Martin får snart ta en tripp själv med barnen, har vi sagt istället.
Dåå ska jag passa på att vila kan jag lova!

Ne nu blir det frukost bakning, dusch och sen utgång!
Idag ska vi grilla igen, idag blir det kyckling fileer, + potatisgratäng & sallad!

Ha en bra dag & glad påsk!

Postat av: Mervi

Glad påsk! Jag sitter hemma och firar påsk i min ensamhet..

 2009-04-11     11:54:47
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss