Snart kan man inte äta något.

Igår kom min syster, Mattias och hans mamsing förbi och kidnappade våran dotter några dagar. Så nu har vi bara en av busarna här hemma.

Idag har jag mest bara legat på soffan. (kors i taket för att vara jag!) Har varit som en zombie efter min allergiska reaktion igår kväll och jag fick slänga i mig ett par tavegyl. Åt vanliga Kellogs flingor tilll kvällsmat och Yoggi. Efter en halvtimme kände jag mig som en skållad kräfta. Jag är ju nö allergisk... Och vet att man ska passa sig för flingor när man är det men för det första står det inte spår av nötter och för det andra så ska dom bara vara gjorda av majs. Fick ta två tabletter som sagt sen var det bara att vänta uppe inpå natten runt 2 för att se så det inte gick åt fel håll. Satt med mina Betapred (kortison) tabletter och övervägde om jag skulle ta dom men tavegyl är ingen fara för bebisen, men Betapred ska dock påverka fostret. Det började lugna sig så jag struntade i dom.

Upp i morse åt frukost och efter ett tag tog jag en Tavegyl till. Man ska göra det när man fått sån reaktion. Tyvärr så blir man som en zombie, orkar nada. Fick en reaktion nu för ett par veckor sen oxå av lös godis. Det räcker med att nån tagit nåt choklad aktigt med spår av nötter med samma sked så känner jag av det direkt. Tur för mig egentligen faktiskt, som har gillat det så mkt. För det finns faktiskt inte så mkt jätte gott på påse. Kanske jag lätt kan få bort alla mina hemska kg jag släpar på sen när bebis har kommit :)

Har iaf fixat lunch och disken efter idag.
Blev lasange och grönsallad med vinigrett. *yammi*

Nu blir det soffan igen.. Jag återkommer! ;)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss