Rubrik

Idag har min syster Elin vart på besök med hennes dotter och barnens kusin Alice. Har ätit och fikat och lite sådär och hon skjutsade mig så jag kunde handla lite. Min andra syster åkte med henne hem eftersom båda bor i Norrtälje. Annars har dagen vart relativt lugn. Jag har precis fått barnen i säng. Martin jobbar kväll men skulle väl sluta lite tidigare och gå ut och ta ett par öl med en jobbar kompis.

Så jag får sitta här och pinas själv och kika på vårat avsnitt på lyxfällan kl. 21. *pirrigt* Eftersom vi inte själva sett det så vet man inte alls hur dom klippt ihop det. I tv bilagan står det tex. att vårat förhållande håller på att gå i kras pga av sistuationen, men så är absolut inte fallet älskar min Martin mer än allt på jorden, så jag får kika sen vad dom kokat ihop. Hoppas det inte är allt för illa. Mkt uppståndelse kring detta. Vi hade tydligen varit med i både Kristianstad bladet och en bild på mig i Norrtälje tidningen *phuu* Såhär står det på hemsidan iaf.




De har inga lån och inga kreditkortsskulder, men ändå svindlande 115.000 kronor som ska betalas till inkasso och kronofogden. När Lyxfällan börjar gräva i Caroline och Martins lådor hittar de svaret på de mystiska skulderna: sju år gamla räkningar som paret struntat i att betala. - Det här är en skrämmande syn, säger Lyxfällans experter. De ekonomiska problemen håller på att trasa sönder Carolines och Martins relation. De har två barn tillsammans, väntar ett tredje och skulle egentligen helst vilja gifta sig, men problemen har redan fått dem att separera tillfälligt en gång och oron för framtiden är stor. Men var sitter egentligen problemet? Caroline och Martin har inga lån och inga kreditkortsskulder. Däremot är de skyldiga inkasso och kronofogden svindlande 115.000 kronor. När Lyxfällan börjar gräva i problematiken - och i parets byrålådor - kommer sanningen fram: I åratal har de blundat för vissa räkningar och breven från inkasso och kronofogden har de sedan stoppat undan och förträngt. - Det här är en skrämmande syn, jag blir helt bestört, säger Lasse Hellström. - Jag tänker främst på barnen. Hur ska ni ha råd med ett tredje? Och vilka förebilder är ni egentligen? säger Elisabeth Fogelström. Lyxfällans ekonomiexperter: Lasse Hellström har ett förflutet som ekonomichef på flera stora företag och driver nu sitt eget företag Fidelis Holding. Hans starka sida är att se helheter och möjligheter hur stora problemen än verkar. Elisabeth Fogelström är rekryteringschef på Svensk Fastighetsförmedling. Hennes styrka är ett öppet sinne och att vägleda och entusiasmera. Bilder finns på Viasats presshemsida: http://se.press.viasat.tv Avsnitt 10 av 10.





Känner mig lite känslig och kinkig just nu. MKt beror nog på att jag inte får så mkt sömn, på nätterna kan jag knappt sova, och på morgon får jag inte sova får d är det baar upp med barnen. Martin får gå upp nu när han eh ledig och ta barnen. Jag måste få sova och ta det lite lungt, känner att jag behöver det.

Ska väl hänga lite tvätt nu och lägga mig i ett bad om barnen mot förmodan snart tänker somna. Lägger upp lite härliga vår bilder från igår på barnen.

Enjoy!





Postat av: Jonna

Har sett förhandsvisningen på tv om programmet ikväll.. tycker ni är superstarka som orkar! Lycka till.. :)

 2009-04-02     20:14:58     http://www.freewebs.com/jonnaodevil
Postat av: Anonym

Programmet gick ju fin fint =)

Va fin magen är IRL .. haha...

Vad skönt att allt löst sig för er nu.



KRAM från oss

 2009-04-02     22:00:55
Postat av: Emma med Noah o Thias

Programmet gick ju fin fint =)

Va fin magen är IRL .. haha...

Vad skönt att allt löst sig för er nu.



KRAM från oss

 2009-04-02     22:01:18     http://morgonstjarna.webblogg.se/
Postat av: Malin Gustafson

Nu har jag tittat på ert program, vad skönt för er att allt slutade så bra! Dessutom tycker jag verkligen att det var strongt av er att ta tag i det och t.o.m gå ut i tv!!! Jag önskar er all lycka och hoppas att ni får ert bröllop!:-)

 2009-04-02     22:01:51     http://stunderilivet.blogspot.com
Postat av: Mervi

Hey honey!

Jag såg halva programmet igår.. Nog var den där klänningen alldeles för stor för dig! :D Du kom ut och liksom höll upp klänningen på plats! *s Och Martina ba: Vad fin du är.. :D Karlar och deras sinne för kläder och passform.. s* Jättekul att ni har fått ordning på allt och bara kan njuta och se fram emot en bekymmersfri framtid med era tre små beeebisar!

Pöss!

 2009-04-05     10:56:23     http://peggybundy.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss