Onsdag

Nu har jag inte bloggat på några dagar! Var ju på barnbasar i söndags med Katja. Hittade lite fina hläder till barnen, men jag höll mig rätt bra denna gången och handlade bara för 200:- Men man får mkt där för det iaf. 

I måndags var jag hos läkaren via barmorskan klockan 9. Blev  fortsatt sjukskriven till den 1 juni... SEn åkte jag hem och bakade och fixade lite mat och tårta osv. var dax för kalas här för Filippa eftersom Hampus var sjuk på hennes 3 års dag. Hela "gänget" kom hit och kalasade. Min mamma och systrar och bröder, och pappa och hans sambo.. Hon fick massa fina presenter. Så det var en lyckad dag!

Natten till igår vaknade jag och frös som bara den. Då hade jag klart fått feber, så hela dagen igår låg jag och sov och vilade på soffan. Martin var hemma och vabbade så jag kunde vila. Idag känner jag mig lite bättre. Men fortfarande inte helt 100 ännu.

Idag fick jag tid för tillväxt ultraljud och könskoll den 25 maj. Då kommer jag vara i vecka 33+0. Spännade att se om det blir en stor bebis denna gången eller om det bara eh SF måttet som eh stort. Och om det verkligen är en tjej där inne som dom trodde på rutin UL i vecka 18.

Fick barnen i säng för en stund sen och nu ska jag & Martin lägga oss och se en film.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss