Måndag

Kvällen var supermysig igår med trevligt sällskap. Herrskapet begav sig härifran strax innan 22 tiden. Då var det dax att cykla hemåt och lägga deras barn som är 6 och 8 år. Vi la oss och kikade på film i sängen, och jag somnade självklart som vanligt rätt omgående. Vaknade i morse. Och kände bara aaaaaaaaaaaj! Dagen igår gjorde sig påmind vill jag lova minst sagt! Mitt stackars bäcken och ryggen. *bwääää* Men vad gör man inte när det eh fint väder!?











Får se hur Martin känner sig när han vaknar. Blev ju som sagt lite vin och öl. Vädret är inte det bästa idag, än sålänge iaf.  Så det får kanske bli en inne dag. Har satt barnen framför Ice Age. Och själv tänkte jag baka lite nybakt bröd, till dom andra tills dom vaknar. Själv blir det som vanligt havregrynsgröt för min del. Har blitt lite för mkt god mat och snask här under påsken. Man faller så lätt in i det igen.. så skärpning Caroline! Jag sak ju trotts allt ner alla kilon sen igen så. Lika bra att försöka tänka på det så mkt som möjligt redan nu.

Ha en bra dag!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss