Idag

Jag och lillebror tog en sväng till Ica maxi på förmiddagen för att köpa lite lunch. Gick sakta men säkert & det var varmt och skönt! Gick hem och gjorde lite lunch. Sen satte jag fart med att dammsuga & även tog bort allt tyget på syskonvagnen och tvättede den och en maskin vanlig tvätt som jag hängt ut på ballkongen, luktar så gott sen! Åh jag bara älskar att våren och sommar väntar här näst!

La lite kött i marinad, så nu står Martin & lillebror ute vid grillen igen. Ska bli smarrigt! Till blir det potatis, gul lök,  och wokgrönsaker i ugnen. Tänkte göra nån sås till för den som vill ha det. Nu tänkte jag mysa med Hampe lite innan det eh dax för mat & natti natti för honom.
Postat av: Jossan

Jag vet inte när det blir. De skulle skicka en remiss, så jag lär ju få veta det de närmsta dagarna nån gång.

 2009-04-07     21:40:05     http://josefinloof.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss