Dagen kort & gott.

Idag har dagen gått rätt fort tycker jag. Känner mig lite gladare idag.. vi vaknade vid halv 8 tiden i morse. Fixade och donade lite här hemma. Barnen sov lunch, sen var det dags för mat. Blev grillat igen. Och idag hemmagjorda hamburgare med bröd grönsaker, och strips för den som ville ha det. Sen plockade vi av bordet, klädde på oss och gick ut och lekte med barnen några timmar i det fina vädret. Fullt ös är det som vanligt på mina små knattar, så halva tiden tillbringade vi inhängnat på dagis område och lekte.










Kom in för en stund sen. Hampe har redan somnat. Jag tänkte göra mannagrynsgröt till oss andra till kvällmat. Är en riktigt gröt människa jag. Nyttigt och gott. Sen ska jag natta Filippa, och slänga mig på soffan framför en film. Har haft såna sammandrtagningar nu nån vecka, och både igår och idag så har jag haft rätt mkt förvärkar. Fick ligga hela kvällen med värmekudde på magen igår. Jag måste försöka ta det lite lugnare. Men det eh verkligen lättare sagt än gjort.
Det får/ska inte komma nån bebis än på minst 8 veckor iaf!!
Men man vill ju räcka till åt alla, även sig själv.



Tagit lite bilder för övrigt idag blev några på
 mig & Hampe medans Filippa sussa midag.







Hoppas ni med haft en bra dag!

GLAD PÅSK!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss