Dagen kort & gott.

Idag har vi varit iväg hela dagen, och hela familjen. Vi började med i morse strax innan 10 att gå till Ica Maxi, där blev det frukost/lunch,  jag slängde i mig en smarrig kyckling sallad. Sen gick vi vidare för att köpa skor till barnen blev ett par jätte söta gympa skor till Hampus. Och Filippa fick 2 par skor. Ett par gympa skor som hon valde ut själv, och ett par ballerina  skor, som jag valde  till henne. 

Sen åkte vi ner på stan och handlade lite på apoteket för att sen åka tillbaka till Ica Maxi för att storhandla lite innan vi slutligen kom hem. Nu har vi ätit, badat barnen, stoppat i hårfärg i håret, och har precis stoppat den minsta i familjen i säng som var helt slut efter dagen. NU måste jag springa och skölja ur den bruna färgen så jag kan göra mina slingor sen :)

Hey Hopp!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss