då var det klart...

Såå då var programmet över då. Jag är rätt nöjd iaf, men det vart rätt mkt onödig fukus på att vi inte diskade ibland. Det var ju inte riktigt där vårt problem satt, varför vi satt oss i den situationen vi gjort.. Men men... Sen satte dom jhu på mig en säkerligen 3 storlekar för stor bröllops klänning. När jag kom dit visste dom inte ens att jag var gravid eller överhuvud taget inte vilken storlek jag hade, så dom rafsade bara fram första bästa. Det var väl lite mer att man skulle få känsla,gnista och mottivering. Jag skulle kunna springa iväg och gifta oss i smyg. Men Martin vi ha med alla på sin stora dag och jag förstår honom till 100 % Helst av allt vill jag det med men jaja... Nu är det över och vi har verkligen fått iordning på allt och fått den hjälp vi behöver!




Idag är det fint väder som bara den, min bror kommer hit och ska vara över helgen. Martin gick upp med barnen, så jag fick iaf sova till 8 efter en lite små sömnlös natt. Kunde inte sova längre för det var så ljust. Idag SKA rullgardinerna upp så man kan ha både persiennaer och rullgardiner nere när man ska sova.

Nu ska jag fixa lite frukost! Hey sålänge!
Postat av: tv tittare

bar jag som tyckte att du framstod som lite, dum?

vi var ett helt gäng som kollade..:/

martin pratade mer o verkade mer motiverad liksom...hmm men om du inte upplevde de själv så e de ju bra:)

 2009-04-03     08:47:13
Postat av: Anonym

Vad skönt att allt ordnade sig, kikade på programmet igår! Stor kram!

 2009-04-03     09:50:11     http://mamma87.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag tänker inte sitta och fösvara mig. Det eh ju hur dom har klippt ihop det. Det filmades och sades så mkt mer än vad som visas på tv. Jag är/var minst lika motiverad som Martin. Det är inte varje dag man har ett tv-team hemma hos sig blir lite krystat läge, samtidigt som man inte var särskild nöjd med situationen som vi hade skapat. Dum vet jag inte om jag är, mer att det var rätt pinsamt.

 2009-04-03     10:22:31     http://saganomcaroline.blogg.se/
Postat av: Jossan

Jag förstår erkligen hur man kan hamna i den situationen som ni hamnat i. Det är lixom för jobbigt att öppna de där jävla breven som man ändå inte ha råd att betala. Så då ignorerar man dem istället, pinsamt nog.

När jag lämnade Chippe så gjorde jag det med skulder på över 70 tusen. Han lovade att betala allt det, men jag har fortfarande inte sett några pengar. Jobbade istället typ 200% hela den sommaren och hösten. Och när jag började betala av några stycken så orkade jag ringa runt till restan och förhandla om avbetalningar. Nu två år senare så har jag fortfarande 25-30 tusen kvar att betala tillbaka. Men det går sakta ner mot noll =) hösten 2010 är jag prickfri. Ska bli så jäkla skönt!!

 2009-04-03     10:35:26     http://josefinloof.blogg.se/
Postat av: regina

Du e BÄST!!!!!!!!!

puss o kram

 2009-04-03     17:09:42
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss