Blogg design & fix!

Som ni ser har jag beställt en ny blogg design av Jessica, blev supernöjd!! Men såklart när allt var färdigt skulle jag in och byta färg på klockan jag hade till grått, då blev det en punktlista vid inlägg osv, och även tecken snittet där ändrades. Att man alltid ska pilla. Fast å andra sidan så har det alltid funkat förut... Försöker få tag på Jessica och kolla om hon kanske kan lösa det åt mig. Jag eh verkligen inte så haj på sånt dära...

För övrigt idag så har det fixats och donats här hemma. Har fått ta ner Hampes nya växa säng vi köpte ner i källeren för tillfället och satt in hans spjälsäng i Filippas rum. Han är inte mogen ännu tydligen för en växa. Han springer upp hundra ggr på en timme typ så det blir mest som en lek, och det hjälper inte att liga hos honom heller. Det eh bara bus. Så han får sova kvar i spjälisen ett tag till och vi måste skaffa en ny spjälsäng till lilltjejen i magen. Vi hade ju 2 men gav bort ena till syrran, så det skullle slippa stå och ta plats i källaren.. * tjii fick vi * Filippa var ju hur lätt som helst nnär vi bytte säng, men inte lilleman. Han eh alleles för buuusig!

Har inte hänt så mkt mer som sagt, fixat, donat, städat och putsat. Nu ska jag göra en smoothie till mig och Martin, sen blir det film & natti natti!
Postat av: Jossan

Nya designen blev jättefin!!! Roligt med nytt =) Jag envisades med att fixa allt själv jag, men när ja ser din så funderar man ju på att beställa en design sen när man vill göra om.

Vi köpte en vagga till våran plutt. Den kan de ju bara använda i 8 månader ungefär, så då är det väl kanske bättre med en spjälis. Man ska ju låta barnen ta stegen i sin egen takt.

Kram

 2009-04-23     09:27:54     http://josefinloof.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss