1 april.

Idag  är det som sagt 1 april.

  Barnen vaknade halv 7 , och min lilla Filippa ar vart så duktig inatt och inte kissat i sängen. I förrgår började vi med att sova utan blöja på natten eftersom hon vart torr så länge nu på dagarna. Igår natt blev det kiss i sängen men inatt, inget. Tog upp henne en gång på toa innan jag la mig och sen en gång vid halv 3 tiden när jag själv var uppe och kissade. Jätte duktig eh hon. Om 16 dagar blir hon 3 år. Tiden har gått så snabbt tycker jag!

Inga planer för idag. Skulle viljat komma ut och gå en svänfg så jag kunde röra på döfläsket lite, men det tillåter nog inte min kropp. Vägde mig igår och har gått upp 1 ½ kg på 2 ½ vecka. NU börjas det. Har vart så varje gång för mig att runt när det eh 3 månader kvar har jag börjat öka i vikt och ser ut som en vätskefylld boll tilslut. Får se hur mkt jag går upp denna gången...

Nu ska jag ge barnen frukost. Syster ligger här och sover som en stock. *hehe*

Hej hopp sålänge!
Postat av: Annika

Men hur gick de då? Hoppas att de blivit bra nu iaf. ska kika ikväll! Kram:)

 2009-04-02     09:39:44     http://mamma87.blogg.se/
Postat av: Alexandra!

Ska titta på dig ikväll! Du var med i ntje tidningen, där på tv sidan fanns en bild på dig! :)

 2009-04-02     14:23:20     http://molleralexandra.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss