Nee, nix, NEJ sa jag!

Ibland vill jag inte vara JAG!
Inte tänka som jag inte göra som jag. Vill bara försvinna och vara och leva i nån annans liv ibland. . . Idag har varit en skit dag.!! Det kanske märks! Jag är så himla trött och så otroligt less på allt idag!

Trots det kom jag och Angelica iväg på en långis i förmiddags! Det var så himla skönt, bara älskar att gå nu när man kommit igång igen! Resten av dagen har det bara vart gap och skrik, sjuka små knattar (hampe har fått feber igen), Martin har vart helt keff oxå och började dagen med sjukt dålig stämning börja tjafsa om nån liten skit sak om att jag skulle gå prommis utan honom, jag säger bara ordet ORKA!! Behöver inte säga mer.. . . Till råga på allt har han gått igenom min mobil . . . iGEN, som jag har hemma när jag eh ute och går för jag inte orkar ha den med mig.  Jag har inget att dölja och det såg/vet han oxå. Men tydligen kan han inte lita på mig så mkt som han säger att han gör. Jag litar på dig till 100 % säger han. Mmm troligt. . . om jag säger såhär är det ju inte första gången.

Lämna mina saker ifred! Låt mig göra saker som jag vill göra! Sluta, sluta, sluta, med vad det nu eh som du håller på med!!

Hur ere den går. . . Juste:

Jag vill hålla av dig,  utan att hålla fast dig.
Jag vill ha dig,  utan att äga dig.
Jag vill älska dig,  utan att göra om dig.
Jag vill vara nära dig,  utan att kväva dig.
Jag vill ge dig kärlek,  utan att ställa krav eller villkor.
Jag vill ge mig åt dig,  utan att ge upp mig.
Jag vill leva med dig,  jämte dig,  utan att gå före,  utan att sacka efter.
Jag vill vara din människa på jorden!

Det är just så som det SKA vara, varför ska det vara så jävla svårt att ha det så!  Är jag inte värd det. Är det något fel på mig. Jag vet jag är inte på mitt allra bästa humör, men jag känner mig bara så otroligt less. Sa tom till Martin idag hur F*N kunde jag vara så dum och flytta hit igen och hur kunde jag vara så dum och tro att det nånsin kan bli bra igen! Jag ville ju när han lovade så mkt GULD & GRÖNA SKOGAR!! Man vill ju ändå vara en familj.. Om det går. Eller hur! ?Han har klart bett om ursäkt för sitt beetende, och jag blir bara irriterad för det känns som man är på väg till exakt samma skit som det var innan. Klart det eh bra i början. Sen kan man börja betee sig precis som vanligt nu när han fått som han ville och ha oss här hemma igen. Så känns det iaf. Sen när han beeter sig så får han panik och ber om ursäkt och han ska inte vara så mera... Mmm suck . . "Jag ÄLSKAR DiG" hit och dit. Visa det då. Jag orkar inte leva i nåt jäkla berg o dal bana förhållande. Det kan lixom inte vara "svart eller vitt"  "upp eller ner" "bak eller fram". Låt det vara BRA! Det är väl inte för mkt begärt. LIvet är för kort för onödiga bråk och konflikter när man kan vara glada med varann och tycka om varann istället. Ska det vara så himla svårt? 

Absolut har Martin blivit skit bra med att fixa och hjälpa mig med barnen det säger jag inte ett ord om men han har mkt att bevisa och jobba på!! Jag vet inte kanske bara är en sjukt dålig dag plus att jag eh sjukt trött inte sovit oki på flera dagar nu det sätter säkert sina spår.

Nee. . . fy och blää, ibland vill jag inte vara JAG!!



Älskar iaf mina guldklimpar Flippan & Hampe ni gör livet värt allt och får det att se ljusare ut även i dom lite mörkare stunder!

Tack alla Ni underbara för att ni finns. Mina nära och kära människor & vänner. . . Love U all!
Postat av: Jessica

JAG VET EXAKT HUR DET KAN VARA! Det är som om du skrivit om mitt liv..Hopas de löser sig!

 2008-09-12     23:39:36     http://thestoryofmiss.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss