It`s over. . .

NU är julen över! Som man har stressat med mat, klapp handlande. Bakande. Matlagande och allt runt omkring. Plus jobbat mitt i allt oxå. Har inte haft tid att blogga. Det har hänt masor. Hur som helst... vi fick en jätte mysig julafton iaf. Martin fick ett fotbad av mig i julklapp och lite små saker. Filippa & Hampe fick massa fiina julklappar. Jag fick en www.storkhjalp.se/angelsounds.asp i julklapp. Så idag har jag lyssnat på bebis hjärtljud nu på morgonen innan jag klev upp ur sängen. Så mysigt att kunna göra det hemma. Det var första gången jag provad nu efter julen. Tänker inte göra det för ofta heller bara mysigt att kunna.

Min syster och hennes Matte plus min lille bror var här under julen. Haft syster och dom på besök en vecka. Mys pys. Sen igår var vi hos min pappsing och käkade mat. Då åkte alla hem till sitt efter. Och istället fick vi min andra söta lillebror med oss hem. Han ska vara här till på tisdag. Imorgon kommer Martins lillebror upp på besök. Och på nyår kommer ävens hans mamma upp. Dom ska fira nyår här. Så det har vart fullt hus ett tag här nu. DEt är mysigt men det kommer faktiskt bli skönt sen när det är bara vi i familjen hemma  igen.

Vi flyttar den 1/3 oxå till Västra Blombacka. Så snart blir det packa....iGEN. Sen får det vara slutflyttat för ett tag framöver. Men det ska bli så skönt med 2000:- mindre i hyra per månad.
Äntligen kanske jag kan få ta mitt körkort! Det är nåt vi planerat iaf.

Jahapp imorgon går man in i vecka 13 då med lillplutten i magen. Tiden rusar iväg snabbt!

Ne nu ska jag städa av lite här.
Postat av: Anonym

Jaså :) hur stort då?

 2008-12-28     19:59:34
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss