Kan inte sova

Kan inte sova...
Vaknade klockan 05.30 av min jäkla huvudvärk som håller på att göra mig galen! Jag tror inte det eh reumatism jag har. Och jag tror inte proverna jag tog kommer visa det heller. Allt det här började i somras. Jag fick konstig värk och mådde skit konstigt. Jag tog prov för borrelia, men det visade ingenting vad jag vet. Fick penicilin mot det iaf i förebyggande syfte för dom var nästan säkra på att jag hade det. Jag blev bättre, men sakta men säkert har det blivit sämre igen. Det var det första hon fråga även nu om jag haft nån fästing. Eller borrelia. Jag sa att jag fått penicilin i somras. Jag trodde ju det skulle vara bra sen så jag sa att jag trodde att det eh nog inte det. Jag fick ju behandling.

Igår satte jag mig ner och funderade, min kropp är så konstig det värker på dom mest konstiga ställen. Jag har verkligen ont!
Som sagt min konstanta huvudvärk håller på att göra mig galen! Jag gick in och läste om borrelia.

http://hem.bredband.net/edleri/Varden_i_Fokus_Nr1_2008_
Rportage_Fastingen_ett_otrevligt_kryp.pdf

(allt i länken ska sitta ihop för att komma till sidan)

http://www.fass.se/LIF/lakarbok/artikel.jsp?articleID=35633

Exempel på symtom vid Borrelia

  • Allergier
  • Anorexi
  • Autoimmuna sjukdomar
  • Balansstörningar, yrsel
  • Depression
  • Domningar
  • Huvudvärk - även kronisk
  • Inflammationer
  • Koncentrationssvårigheter
  • Minnesförlust
  • Ljud- och ljuskänslighet
  • Lätt feber, "vallningar" eller frossa
  • Muskelsmärtor, fibromyalgi
  • Nackstelhet
  • Nervinflammation
  • Ont i käkarna & tänderna
  • Personlighetsförändringar
  • Reumatiska symtom
  • Ryggvärk
  • Sköldkörtelproblem
  • Stickningar
  • Tinnitus
  • Vandrande ledvärk, stelhet och artrit
  • Värk i testiklar/bäcken

Jag ska ringa min läkare idag och kräva prover för borrelia och en kur för sjukdommen. Det är så mkt som stämmer in på det jag har nu. Och och som inte stämmer in på när man läser om sjukdommen reumatism.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss