Film tajm

Igår bar det av till Skärholmen C för hela familjen. Det blev buss från Södertälje C 748 till Fittja. Sen tunnelbana 4 stationer. Ca 40 min tog det så var vi framme. Man eh inte van att inte kunna åka bil. Men visst är det lite mysigt och har sin charm att åka kommenalt oxå. Fyndade en jack för 200:- på New Yorker som var nersatt från 600:-. Sen letade vi rätt på toppenfina begravningskläder till Martin. Det blir begravning för hans kära farfar den 19 december. Sen käkade vi lite och sen åkte vi hemåt. Det blev en heldag och man var lagom trött när man kom hem.

Idag lämnade jag små glinen på dagis vid 9. Kom hem här och käkade frukost. Sen drog jag med Angelica till Ica Maxi för att handla Lucia kläder till barnen. Det är nämligen dags för årets lucce tåg där imorgon kl. 07.15 så gulligt. Blev varsin tomte dräckt ska ta bilder och lägga upp.

Martin är och handlar och skulle kolla efter några hyrfilmer, så sen blir det film dag/kväll resterande del av dagen. Jag önskade hem lite soppa. Känner mig inte så pigg idag, häning, trött, och inte riktigt på allerten. Hostade upp massa slem i morse. Martin tydligen oxå. Så vi har väl en liten förkylning här hemma. Borde VERKLiGEN ta en STORSTÄDNiNG men jag orkar inte idag. Det får vänta tills jag mår lite bättre. Hela jag är inte direkt på topp just nu. Hoppas på bättre tider snart.




Här kommer magbild för dig som önskade en.
Den har redan vuxit.

Vecka 4 (nedan)

  

Vecka 9 (nedan)
     

Postat av: Therese

oj vilken skillnad redan hur stor kommer du då inte vara i sommar =)

 2008-12-11     18:52:28     http://thessia.blogg.se/
Postat av: Lndah

Bebis igen, :O



Åhh alla får utom jag :(

 2008-12-15     23:20:58     http://lindahh.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss