Pust

Bättre med kräksjukan... äntligen!

Idag har vart en låång dag! Började med i morse. Upp halv 8. Sen beslutade vi oss för att kika på en lägenhet som vi fått erbjudande på i Västra Blombacka här i Södertälje. En 3:a på nästan 90 kwm. 2000:- billigare i månaden än den vi har oxå. Tog först bussen in till stan för att lämna in lite papper. Sen tog vi en buss åt helt fel håll så vi har fått gå typ hur långt som helst för att komma dit vi skulle, visste inte riktigt vart det låg så vi åkte runt halva stan i onödan, vi kunde gått hemifrån och vart där på 10 min. Efter vi kikat på lägenheten, var det dags för BM, jag skulle ta cellprov och fick lyssna på hjärtljuden. Har vart lite orolig eftersom jag hade en liten blödning för 2 v sen och sen färgad flytning nån gång efter det. Så hon lät mig höra för att lugna lite. Mys pys! :)

Vi får se hur vi ska göra med lägenheten. Jag känner mig lite skeptisk. Jag vill bo kvar här. Jag trivs så bra i den vi bor med utrymme och allt. Det eh bara hyran på nästan 8 tusen som gör att man letar smått efter billigare. Men tror inte jag vill sätta mig i en 3:a med 3 barn. Vi får såfall hitta en 4:a längre fram. Med midre hyra.

Nu ska jag sova helt död efter dagen!




Lägger in foton på min ÄLSKADE lilla Hampus!



Postat av: Therese

vad stor han har blivit, vi får se till att träffas snart =)

 2008-12-17     11:05:26     http://thessia.blogg.se/
Postat av: Nybliven mamma

tack tack =)

 2008-12-17     14:56:15     http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Mervi

Västra blombacka börjar likna ghetto, har jag för mig.. Jag hade inte flyttat dit.. :S

 2008-12-17     18:00:27
Postat av: JESSICA

Så söt han är

 2008-12-18     13:10:30     http://jessicathatsme.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss