Pencilin... hoppas nu det funkar!

Blev läkarbesök igår 10.45. Alla blod proverna från förra vecka såg tip top ut. Blodvärde, sockervärde, njurarna, och levern. Och ingen reumatismen. Tack tack tack! Berätta iaf hur jag mådde och hon trodde på att det skulle kunna vara borrelia, jag har fått pencilin. Och tro det eller ej så har huvudvärken redan blivit något bättre jag hoppas bara snart man känner resultat i kroppen. Usch mår så illa av penicilinet! Samtidigt som jag mår lite illa pga av bebisen.

Fan det börjar redan synas att jag eh gravid nu. Ska försöka hålla det hemligt lite till.

Jobbar nu 8-15 sen blire hämta barnen och hem.Sen ere inget jobb förens lördag och söndag. Imorgon är det dock ett möte på jobbet 2 timmar ca. Tänkte pallra mig dit.
Postat av: Mervi

BRA! Att du stod på dig. :) Hoppas du blir frisk!! Kom över i helgen om ni orkar och ta en fika eller nåt..? Kram!

 2008-12-09     11:58:40
Postat av: Jossan

Hej, hej!

Tack för kommentaren:-) Hoppas att medicinen hjälper för dig nu, prova att ta den med lite filmjölk eller youghurt som är bra för magen. Det brukar funka för mig!

Ha det gott, kram

 2008-12-09     15:40:40     http://www.jozzan.bloggspace.se
Postat av: Anonym

Kan vi inte få se en magbild :) :)

 2008-12-09     22:11:56
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss