Livet kan vända på en endaste sekund.

Har hänt mkt dom sista dagarna... Både bra och mindre bra. Var hos läkaren härom dagen. Jag fick domen reumatism. Har inte tänkt tanken på att det kunde vara det. Har inte vart så insatt. Men när man vart hos läkaren och läst om det så verkar det mer än logiskt. Blev massa prover .7 rör med blod. Läkaren kommer ringa mig nu i veckan. Känns lite sådär. Det jag kan göra själv är att röra på mig mkt. Plus bada varmt, gärna vatten gympa och så.

Sen igår kväll gick jag på toaletten. Då hade jag blödit lite smått i trosan och det kom lite när jag torkade mig. Jag blev klart ledsen och tänkte varför varför ska allt detta komma på samma gång, jag orkar inte. Åkte iaf in till akuten i morse jag fick komma in rätt snabbt jag bara låg där i gynstolen och väntade på domen. När hon säger att allt ser bra ut. Det är hjärt aktivitet och livmodertappen är helt sluten. Jag trodde verkligen att jag hade fått missfall har aldrig blödit något innan. Hon sa att man kan blöda lite i början av graviditeten. Men tackolov mitt i all denna soppan som är just nu så var det något som var possitivt iaf. Im still pregnat!

Idag när jag kom hem. Och vi precis fått min bror på besök så ringde Martins mobil. Martins farfar hade fått en hjärtinfarkt. Det var allt vi fick veta och att Martins pappa och hans fru var på väg in till sjukhuset. Några timmar ringde det igen och vi fick beskedet att hans farfar hade gått bort. Martin skrek av gråt, helt förstörd. Man känner sig så hjälplös. Man kan bara finnas där. Det har helt enkelt vart för mkt nu på kort tid. Tycker så otroligt synd om Martin farmor. Hon och Martins farafar har levt lyckliga ihop sen dom var unga. Nu står hon där ensam kvar med ett hus.

Hoppas att allt dettta vänder någon gång. . .



Pappa och hans sambo bjöd vi hit på middag idag, dom kom mitt i allt strax innan Martin fick det jobbiga beskedet.. Åt god mat pratade fikade och försökte  ha det så bra som möjligt iaf.

Nej nu ska jag ta ett bad har sån otrolig värk i kroppen idag! Och det enda jag kan/får äta är alvedon som inte hjälper ett skit... *suck* Upp och jobba imorgon. Blir ett 8-15 pass.

Natti Natt!
Postat av: Mervi

Reumatism.. Kuuul. Kan det krocka illa med graviditeten? Jag hoppas att du inte kommer få det allt för jobbigt!



Och jag lider med Martin! Livet kan vända så otroligt fort.. Det finns liksom inga rätta ord att uttala.. Ge Martin en varm kram från mig och jag beklagar sorgen..



Ta hand om er!



Kram

 2008-12-06     21:42:46     http://peggybundy.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss