Inget lucia firande idag...

Vaknade klockan 3 av att Filippa kräks, hon kräktes ca 6 ggr fram till 8 på morgonenen. Så inatt har det inte blivit vidare mkt sömn. Försökte gå och lägga mig halv 8 när jag väckte Martin, men det blev bara till att vila någon timme. Så det blev inget lucia firande idag... tyvärr. 

Blir bara en lugn dag här hemma idag. Martin är nere på stan och köper migrän tabletter han har sån huvudvärk som inte vill ge med sig. Imorgon ska jag jobba 8.30-12 och söndag lika så.

Ikväll är det idol final. Jag tror starkt på att Kevin vinner, men det har jag gjort länge. Han är överlägsen alla dom som vart med i år. Tycker inte det eh lika mkt duktig konkurens detta året. Var betydligt bättre deltagare förra och förr förra året. Undra om det beror på nya juryn..?



 
Postat av: Mervi

(Lägligt med "huvudvärk"..? ) :D

 2008-12-12     17:51:46
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss