en vecka back. 8+1.*.

Usch som jag mår illa. Är ledig nu fram tills torsdag så sköönt! Behöver all vila jag kan få. Tog mig iaf iväg till BM på läkarbesök för vaginalt ultraljud i morse. Vi var där som bestämt klockan 10. Tvingade med mig Martin vill att han oxå ska få se och känna att det eh verkligt! Allt såg jätte fint ut! =) Såg lilla hjärtat ticka och små paddlar till armar och ben. Man såg hur stolt martin blev när allt såg bra ut han eh blödig vad det gäller sånt. . . Ska på rutin ultraljud på sjukhuset den 5 februari. Jag blev flyttad en vecka bakåt så idag var jag alltså i vecka 8+1 och beräknat förlossnings datum är den 12 Juli. Har blivit så med alla mina barn så det förvånade mig inte. Här är " plutten" man ser skit dåligt, eftersom jag tagit med kameran på bilden, men man ser konturer ett huvudet, två arm "paddlar" och 2 ben stumpar. *tjihii* Som Regina så det ser ut som en liten gummibjörn.



Glömde och fråga om recept belagda må illa tabletter. Jag fattar inte hur jag ska stå ut och klara att jobba om jag ska må såhär illa. Vill mest bara ligga... Kan knappt äta eller drick så känns det som det ska komma upp!

Lämnade barnen på dagis innan jag skulle dit. Martin tar dom på vägen hem.
Jag tänkte vila en stund sen diska. Händer inte så mycket här just nu.
Tog fram allt julpynt igår. Filippa blev glad när hon kom hem med massa tomtar och så.
TYcker det är sååå mysigt nu när man ser att det lyser ljusstakar i nästan varje fönster hos folk. Mysfaktor 100!

Julen iaf är planerad. Vi blir här hemma, min bror kommer hit. Blir massa god mat. Tomte och julklappar! Jag och Martin tar en sväng till Skärholmen den 19:e, medans barnen eh på dagis. Det blir julhandla i sista sekunden som vanligt men men. Får hoppas det finns något fint kvar! Vet inte vad jag önskar mig. Behöver lite nya kläder man känner redan att dom jag haft byxor och så inte passar. Men jag skulle nog vilja ha en upplevelse, nåt att göra tillsammans med Martin. En SPA helg för oss båda eller något hade ju vart kanonmysigt. Borde göra mer mysiga saker ihop och ta hand om varann. Blir inte mkt av sånt. Nån som har något tips på något mysigt ni brukar göra med eran partner?
Postat av: Mervi

Kryssning. :D

 2008-12-02     15:52:31     http://peggybundy.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss