Bullbak och doktorn.

Igår blev det bullbak. 5 plåtar kanonfina bullar blev det.
Mest kanel men lite med vanlij oxå.

Jag är tacksam att jag har läkartid idag. Beställde den för två veckor sen pga av värken i mina ben. Har verkligen ont i erna låret idag när man trycker där känns det alldeles ömt och spänner lixom. Har vart såhär konstig i benen sen i somras. Nu vill jag veta vad det är!

Och så ska jag ta upp ang. mitt huvud. Har en konstig brännande känsla på ena sidan + konstant huvudvärk nu ca 3-4 verckor. Jag går inte därifrån idag förens jag blir skickad vidare så dom får göra en koll på dom 2 sakerna. Man ska väl inte behöva gå runt och vara orolig. Det enda som eh nu är att dom gör tex inte en rötgen av huvud i onödan när man är gravid. Men det känns verkligen som något är fel eller inte är som det ska vara.

Barnen är hemma idag dom med förkylda som bara den!
Martin kommer hem och tar dom runt 13 tiden.
Jag ska vara hos läkaren klockan 14.

Skriver mer när jag har vart där.
Postat av: Mervi

Nååååå? Varför har du ont..? Vad sa doktorn?

 2008-12-05     18:00:33     http://peggybundy.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hej på dig!

Hur gick det för dig hos läkaren?

//Jossan

 2008-12-06     18:31:56     http://www.jozzan.bloggspace.se
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss